Naujienlaiškių kūrimas

Naujienlaiškiai – tai skaitmeninės rinkodaros sėkmės dalis. Naujienlaiškių siuntimas leidžia tiesiogiai susisiekti su klientais, skatina įsitraukimą ir verslo augimą. Nesvarbu, ar reklamuojate produktus, dalinatės naujienomis ar buriate bendruomenę, informaciniai naujienlaiškiai suteikia profesionalų ir asmeninį ryšį. Jūsų klientai yra informuojami ir įtraukiami. 

Kodėl naudinga siųsti naujienlaiškius?

  • Tiesioginė komunikacija. Naujienlaiškiai siunčiami tiesiai į klientų pašto dėžutes, užtikrinant asmeninį bendravimą be tarpininkų.
  • Didesnis klientų įtraukimas. Gerai parengti naujienlaiškiai informuoja klientus, juos įtraukia ir didina lojalumą prekės ženklui.
  • Ekonomiškumas. Lyginant su tradicine reklama, naujienlaiškiai yra prieinamas būdas pasiekti daugiau auditorijos.
  • Išmatuojami rezultatai. Naujienlaiškių platformose pateikiama išsami analizė, leidžianti stebėti įsitraukimo, paspaudimų rodiklius ir konversijas, kad galėtume tobulint savo strategiją.
  • Padidėjęs svetainės srautas. Siųsdami nuorodas į tinklaraščio/blog įrašus, produktų puslapius ar reklamas, naujienlaiškiai pritraukia tikslinį srautą į jūsų svetainę.
  • Investuojant į naujienlaiškius galima sukurti dinamišką klientų įtraukimą, sustiprinti savo prekės ženklą ir pasiekti išmatuojamų rinkodaros rezultatų.

Darbų galerija

Kas atlikta?

Naujienlaiškių integracija, sujungimas su internetine svetaine | Naujienlaiškio dizainas | Automatinis prenumeratorių registravimas svetainėje | Straipsnių platinimas | Informaciniai naujienlaiškiai | Naujienlaiškio siuntimas

Apie projektą plačiau

Sukurtą internetinę svetainę sujungti su Naujienlaiškių platforma Mailerlite, sukurti automatinį prenumeratorių registravimą. Taip pat sukurti pradinio naujienlaiškio dizainą. Naudingos informacijos siuntimas užsiregistravusiems.

Sukurta svetainė: https://eivamoresleep.com/

Kas atlikta?

Naujienlaiškių integracija, sujungimas su internetine | Naujienlaiškio dizainas | Prenumeratorių registravimas | Straipsnių platinimas | Informaciniai naujienlaiškiai | Naujienlaiškio siuntimas

Apie projektą plačiau

Sukurtą internetinę svetainę sujungti su Naujienlaiškių platforma Mailerlite, sukurti prenumeratorių registravimo formą, pradinio naujienlaiškio dizainą. Aktualios informacijos siuntimas prenumeratoriams.

Sukurta svetainė: https://www.lingua.lt/

Kas atlikta?

Naujienlaiškio dizainas | Prenumeratorių registravimas | Naujienlaiškio siuntimas | Skaitmeninė rinkodaros strategija | Analizė ir konsultavimas | Reklaminiai, informaciniai naujienlaiškiai

Apie projektą plačiau

Skaitmeninė rinkodaros strategija ir konsultavimas. Naujienlaiškių kūrimas, dizainas, vadovaujantis esamu grafinio stiliaus vadovu, siuntimas užsiregistravusiems klientams.

Kaip kuriami naujienlaiškiai?

1/ Naujienlaiškių integravimas į svetainę

Vienas iš pirmųjų žingsnių kuriant naujienlaiškį yra užtikrinti, kad jis būtų integruotas į jūsų svetainę. Pagrindiniame puslapyje arba blog’e esanti prenumeratos forma kviečia lankytojus prisijungti prie jūsų prenumeratorių sąrašo. Sukūriama prenumeratos užsakymo forma, atitinkanti jūsų prekės ženklą, integruojama į svetainę. Galima sukurti, kad prenumeratorių el.pašto adresai ne tik liktų svetainėje ar jūsų el.pašte, o automatiškai pateiktų į naujienlaiškių platformą automatizuotai.

2/ Naujienlaiškių platformos diegimas

Norint valdyti ir automatizuoti kampanijas, svarbu pasirinkti tinkamą naujienlaiškių platformą ir sujungti su savo internetine svetaine, atlikti tinkamą integraciją. Platformos, kaip Mailerlite, Ominsend, Mailchimp ir kt. siūlo tokias funkcijas kaip prenumeratorių segmentavimas, našumo analizė ir darbo eigos automatizavimas.

3/ Šablono kūrimas

Šablonai užtikrina nuoseklumą ir taupo laiką. Sukuriame naujienlaišlio šabloną, atitinkantį Jūsų prekės ženklą, pagal jūsų brandbook. Būtina užtikrinti, kad naujienlaiškio šablonas būtų pritaikytas mobiliesiems, vizualiai patrauklus ir optimizuotas skaitomumui. Švari struktūra su aiškiomis antraštėmis, glaustu tekstu ir vizualiai patraukliais elementais, vaizdais ar mygtukais.

4/ Naujienlaiškio kūrimas

Puikus dizainas patraukia dėmesį ir perteikia profesionalumą. Įtraukiame logotipą, prekės ženklo spalvas ir šriftus, kad sustiprintumėte prekės ženklo atpažinimą. Taip pat naudojame vaizdus, įtraukiančias antraštes, strategiškai išdėstytus mygtukus (CTA), kad nukreiptumėte skaitytojus į norimus veiksmus, pvz., apsilankymą svetainėje, pilną blog straipsnio skaitymą arba pirkinį.

5/ Reguliarus naujienlaiškių siuntimas

Nuoseklumas yra labai svarbus kuriant pasitikėjimą ir išlaikant auditorijos susidomėjimą. Sukurkite turinio kalendorių, kad galėtumėte planuoti reguliarius naujienlaiškius – kas savaitę, kas dvi savaites ar kas mėnesį. Dalinkitės vertingu turiniu, pvz., naujienomis, reklamomis, įžvalgomis, patarimais, pritaikytais jūsų klientams.

Užklausos forma

Uzklausos forma
Scroll to Top